Найбільше зауважень від критиків нова сімка отримала за величезний гриль решітки попереду та тонкі фари, які ще більше загострюють увагу на непропорційності розмірів тих чи інших елементів. Передні бампери оптичної форми та повітрозабірники фартухів спортпакету виглядають дуже агресивно та переконливо. Незважаючи на це, рівень аеродинамічного спротиву не став гіршим, тому за рахунок оновлених силових агрегатів, німцям вдалося покращити витрату пального.
Всередині величезного седану все виглядає дуже помпезно та розкішно. В цьому немає нічого дивного, адже постійно вдосконалюючи деталі та використовуючі більш дорожчі матеріали, виробник вийшов на топовий рівень за якістю оздоблення інтер҆ єру. З оновленням моделі до салону завітала нова BMW iDrive 7.0 яка управляє 10,25-дюймовим монітором на центральній консолі та 12,3-дюймовим екраном панелі приладів.
Під капотом рестайлінгового седана BMW 7 Series продовжує працювати легендарний 12-циліндровий силовий агрегат обємом 6,6 літрів, який розвиває більше 600 к.с. З цим мотором, автомобіль може прискоритись з 0 до 100 км/год лише за 3,8 секунди. Трохи повільнішим виглядає версія 750i з 8-циліндровим двигуном на 520 к.с. Оновлений седан втратив 4-циліндровий мотор і базовим агрегатом став 6-циліндровий мотор поєднаний з електромотором. Дизельні модифікації оснащені 3-літровим дизелем, який в залежності від форсування має індекси 730d, 740d та 750d. Середня витрата пального базового дизеля впала до відмітки у 5 літрів і це дуже гарні новини для шанувальників економії. Всі двигуни агрегатуються з 8-ступеневою автоматичною коробкою перемикання швидкостей. На борту нової 7 Series в наявності безліч систем активної та пасивної безпеки та електронних помічників для комфортного та швидкого драйву…